Bomb.

Jag tror minsann att det var en sjukbomb som kom igår. 40 graders feber, svett och sovdregel (ja glamorös som folk är i filmer när de är sjuka är jag då icke - jag såg värre ut än en cancerpatient i Grey's Anatomy) och idag är febern borta. Nu ska jag bara sova i två dygn till. Nice - det finns en framsida av sjukdom.

Kan man säga framsida förresten? Man säger ju "Det finns en baksida av.." men kan man säga framsida? Jo, det tycker jag. Jag har bestämt mig.

En del till av framsidan är att jag måste äta en massa glass pågrund av min hals ("ååååh vad synd om mig") - nice times.



Tittar igenom en fotoblogg vars ägare jag har äran att känna och hittade bilder från en kväll längesedan - som gjorde mig ännu mer taggad att leka med färger. Förlåt att jag hackade bilden SweetStickySky - men du veeeeet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0