Jag vet jag vet.

Ni har undrat hela dagen vad fan jag håller på med som inte uppdaterar er om mitt liv idag. Men jag har tre ursäkter:

1. Mitt internet började fungera som det skulle ordentligt precis nu.

2. Jag har gått i skolan och varit duktig.

3. Hade jag skrivit tidigare hade det bara varit konstigt och osammanhängande - obehagligt för alla parter (och nej jagvar inte berusad av något slag om det är det ni tror. Tror alltid det värsta om mig.)

 

Det har varit filmskola idag, planerat sändningen i December - det kan ju vara kult. Är klara med våra repotage också.. Jag är så präktig i filmen att jag vill skjuta den där jobbiga människan som pratar för att det är så pinsamt. Så jag tror inte jag kommer länka den som jag gjorde med den andra.

 

..

 

eller va fan ni har ju praktiskt taget varit i min mun när jag ätit.

Skall överväga.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0