Nu så.

Nu var mina praktdagar med Alanya bilder över och funderar på om jag antingen ska gå över till vanligt bloggeri igen (sådär ni vet, detta har jag gjort idag) men utan kamera blir det svårt. Men jag vet i alla fall vad jag vill ha för kamera nu - ska bara få tummen ur och köpa den lilla älsklingen, och sedan antagligen gifta mig med den. Åh vilken fin framtid jag har planerat för oss, hoppas han tänker detsamma så vi kan samarbeta.

Men jag har ju lite mer bilder ni inte sett. Studenten? Balen? Bryssel? Ja, jag är ju lite långsam när det kommer till så sjukt mycket bilder som bör summeras. Jag får se mina barn. Jag får se.

Men nu är det skola. Research inför att vara programledare i studioprogrammet på öppnakanalen (jag berättar mer när det är dags) OCH DET ÄR SÅ MYCKET ARBETE JAG INTE FATTADE ATT DET SKULLE BLI. Men hohohoo - det ska nog bli bra tillslut. TILLSLUT BITCHES.


Vill bara återigen upprepa hur praktfull Fridas mustasch är - den är så praktfull att den delar med sig. Fantastiska Frida, med sin fantastiska mustasch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0