Blev inspirerad av Jesus - vad annars?

Hon skrev att hon läste igenom sina gamla blogginlägg. Vad gör jag då?

Läser igenom hennes gamla blogginlägg.

Och jag blev alldeles nostalgisk - om man nu kan säga det om något som hände för knappt 6 månader sedan.
Jag vill ha sommar med familjen, dricka vin, vara vaken hela natten och bara göra massa saker man inte får så att man missar soltimmarna på dagen för att kunna ta igen sig - och börja om igen.

Jag vill vara solbränd med sommarklänningar och sitta i möbeltomma lägenheter med massa vänners sovsäckar på golvet.

Jag vill träffa nya vänner och gamla vänner, och hamna i hus jag aldrig sett förut med korkade kortspel.

Jag vill sitta på stentrappor barbent trots det är lite för kallt och skrika till Satan i Gatan och Kom igen Lena.

Sitta med en öl under värmelampor och dansa segerdansen efter jag gått runt hörn.

Dansa robotdansen på ett berg och äta så mycket ost att jag kan sprängas.

Kramas och pussas och dansa tills huvudet nästan sprängs.

Fy fan vad jag längtar efter en repris, fast på ett nytt sätt. Puss.


Jag snor mig en bild från jesus. För vi ser så lyckliga ut. Så jävla lyckliga inför en kväll fylld av vin med små underbara filurer jag kallar familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0