Alanya - Dag 5



Morgonenefterfrukost - pommes frites och vattenmelon. Och Amanda undrar fortfarande var hennes BH är.



Hur ni kunde vara så pigga flickor, det är en bra fråga. Om ni inte börjat dricka igen..? Nicole...

 

Frida ville inte att jag skulle ta kort på henne - så jag tog 10.



Ulle kör sexy på stranden. Mmmh YEAH.



Chill.



Nicole försökte hålla igång hjärncellerna med korsord, något vi alla försökte oss på under resan. Det gick åt helvete, det gick okej på resan in dock.


Amanda cuddlar med knän. Ulle säger nej nej nej nej.



Öhm. Vad händer? Vad är det där?



Ja men jaha, det är ju ett människo tåg jag tagit över.



Hur jag gjorde det? Jag dränkte Frida.



POOLSIDE.

 

Frida hade köpt en leksak. Den var... populär. Det blev så mycket käbbel i slutet att vi knappt prata.

 

 

JUDAS KICKIN' POOLSIDE.

 

 

JESUS KICKIN' POOLSIDE.

 

 

AMANDA KICKIN' POOLSIDE.

 

 

 

SMÅÅÅÅ BARN I POOOOLEN.

 

 

Frida fick inte han sin leksak ifred.

 

 

SNUSKULLE.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0