Alanya - Dag 2


Vår frukost. Bestod framförallt av: CHOKLAD och... CHOKLAAAAD.


JESHUSH ÄLSHKAR SCHOKLAAD - så mycket att den skall spridas. I ansiktet.


 

Stewie är ett barn. Som gillar choklad också. Nästan mer än Jesus. Stewie äter mer än... än... än hon leker med chokladen...

 


Familjen Awesome innan första seaside kickandet, oyeah - vi är stört bra på gruppfoto.


Gå till seaside LIKE A BOSS. (tryck någonstans mitt i och titta på bilden.)




TuristStewie orienterar bland tomma stolar. Bästa platsen skulle bli vår.



Taggad? TAGGAD. Vi skuttade som glada små irriterande ungar minst halva vägen.



Jag kände mig fett glassig, och hade med mig strandaktiviteter som skulle kunna ha räckt i 1 månad.
Man ska vara aktiv, det är ju inget flickrum - det är ju en semester.



Första alkoholhaltiga drycken på resan. Tid: 10.10.



Stewie visar upp sina biceps - KABOW!



GLASSIGT. EN bild med alkoholhaltigdryck som inte innehåller lite dreggel i mungipan och koögon.. nej så illa är det kanske inte. Eller jo.



Lunch: KAKA OCH VIN. (socker och kiss)



KICKING POOLSIDE BITCHES.
(drink 5, klockan halv 1)

Postat av: amammanda

fy fan vad gött detta vart !!!! alla bilder upp :)!!! :3

2011-11-14 @ 20:01:35
URL: http://bazzinga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0