Action Jeans.

Sitter på tåget hem efter den seriöst mest produktiva dagen på denna skolan någonsin, skrivit manus MINSANN, inför att öva i studion imorrn inför inspelningen nästa vecka. Jag är taggad. TAGGAD SOM FAN.

Men idag fyller mor min år och då skall här skrivas vers, göra chokladmousse, koka pasta och göra mördegsknyten. Ja. Jag är en fantastisk dotter. VAD GÖR MAN INTE FÖR MOR SIN? Hon blir säkert glad, lika glad som jag blir om två veckor typ, och i helgen, och nästa vecka. Yeeeeesh - good things ahead.

En pratglad man spelar arga fåglar på sin ipad.
Trodde han skulle vara business när han plocka upp den - ack så fel jag hade.



Har på mig mina actionjeans idag. Because you'll get things done.
CHUCK NORRIS APPROVED.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0