Letar mig ut.

Jag fattar ibland. En kort stund. Oftare och oftare.

Det finns någon annan, någon som kommer få det att pirra på riktigt, få mig att känna mig viktig på riktigt.

Att jag inte är en partner bara... bara en flickvän. Nu ser jag fram emot att vara: min.

Jag ser plötsligt kärlek omkring mig värd att hålla fast vid. Sådan kärlek som inte gör ont.

Sådan kärlek värd att satsa på.

Jag måste bara skrapa bort den förgångna känslan som skapat en skorpa, även om det gör ont.

Och snart kommer det bara vara just det: en bortpillad ensam sårskorpa...


...som inte är värd ett skit.

Postat av: Nossie

<3

2011-07-31 @ 01:43:59
URL: http://rainbowspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0