När vi sa Hej då till vår Stewie.



Vår bebis Nicole Stewie kaffe har åkt till USA på äventyr.
Innan hon åkte iväg hade vi en sista fika, likt en bakfullsfika efter 3 veckors kalas.
Jag passade på att fånga några ögonblick.



Ögonblick 1.
Frida har sagt något fyndigt som Nicole reagerar på med ett: Verkligen?
Och Frida med ett övernöjt: Mhmmmm.



Ögonblick 2.
Ett exempel av all föda vi köpte för pengar vi inte har (som vanligt) och Amanda... hon var lite kamerakåt.



Ögonblick 3.
En fantastisk kamerapose från Nicolina, en pose jag tror hon jobbat länge på faktiskt.



Ögonblick 4.
Fridas ansikte tryckt mot hårbollen Ninjas huvud, Ninja nonchalerar och jag tycker Erik ser lite nöjd ut i bakgrunden...



Ögonblick 5.
En bild på det gulligaste paret i stan! Är de inte allmänt snutteligull!?
Och Ah, här har vi svaret på Eriks nöjda min på bilden över, han visste om Ninja orättvisa favorisering där han kom till fördel: th-th-th.



Ögonblick 6.
Frida äter med elegans och klass. Fy fan va fint.



Ögonblick 7.
Inte ett ovanligt sådant i vår grupp.
Ett typ av ögonblick som helt enkelt var tvunget att följa med Nicole på hennes äventyr.
Vi upprepade för henne att hon inte fick hitta snyggare vänner än oss i Amerika förresten...



Ögonblick 8.
Frida - berättar något väldigt viktigt hon hört om ostar.
Ulle - sjunger överröstande om hennes kaniners ljud.
Amanda - uppfattar inget av detta utan känner bara smaken av maten i hennes mun
och kan inte låta bli att dansa för sig själv.


På detta graciösa, vackra och kärleksfulla vis sa vi farväl till vår vän.
För nu.

Postat av: jesus

JAG HAR VERKLIGEN SAKNAT DITT BLOGGANDE MIN LILLA ÄLSKLINGS PROFET. så mycket att det krävdes caps lock för att få fram mitt budskap.

2011-07-09 @ 20:24:24
URL: http://jesusdansar.blogg.se/
Postat av: larvens andra dejt

jag med! mycket najs måste jag säga!

2011-07-09 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0