Min äldsta vän, låtsassyster och vapendragare Annika.



 

Hon fyller 18 år denna nionde juli. Och jag vet inte hur hon tänkt fira, jubilera eller gratta sig själv - men jag bestämde mig för att sno henne över en helg.

 

Hur?

 

Jo jag bestämde att vi åker till Way Out West i Göteborg tillsammans. Jag hjälper henne med det finansiella tillräckligt så att hon har råd att åka, träffar en och annan trevlig pojke och flicka där och ser på underbara band och artister i Slottsskogen.

 

Hade jag kunnat... så hade jag beställt biljetter till alla mina nära. Det hade varit så fantastiskt att ha en jättefest i Slottsskogen med stora band. Men ack, den ekonomin kommer senare.

 

Grattis Anki!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0