It's called: Berry Kiss.

I fredags fick jag träffa mina några familjemedlemmar efter min tågresa som tog hela dagen. Vi skulle tagit oss en oskyldig fika - men slutade i några (SJUKT) dyra drinkar på Kullgrens i Uddevalla.



Vitt vin och Strawberry Daquiri.



Amanda var vad man kan kalla: Exalterad.
(Eller ha damp efter pågrund av att hon behövt se två personer hångla och beställa bamsekorv samtidigt på jobbet.)



Frida drack sin drink såhär.


Jag och Amanda tyckte hon tog drinken lite väl oseriöst.



Så jag visade upp hur man njuter och dricker graciöst.



Men då golvade hon oss med hennes vackra sätt att äta jordgubbar. Får fortfarande kalla kårar över hur tårbringande vackert det är.



Som avrundning, innan Judas kom för att hämta oss och ta oss till ett gratisdrink- och toastfyllt hus, stannade glassbilen till precis utanför puben och gav mina vänner gratisglass - som ni ser var det en lycka som skapades som höll i sig i timmar. Åh mina små fina familjemedlemmar.

Postat av: moa

sv; åhh tack så mycket du med ! :) lägger också till dig nu hihi kram

2011-07-18 @ 20:26:22
URL: http://moiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0