Every Pretty Girl Deserves to go to a Ball.

Jag kan inte riktigt än lägga ut bilder från min skolbal som jag egentligen velat enda sedan den var. Det har kommit så mycket ivägen, och just nu tolkas det bara fel av människor med fula hjärnor om jag lägger ut de fina bilderna.

När folk slutat bry sig, eller snarare när jag slutat orka känna av att folk bryr sig så kommer de ut med hull och hår.

De är nämligen jätte fina, jag är stolt över mig och mina vänner på bilderna - synd att det skall komma smuts emellan som stoppar mig från att lägga ut det jag velat visa upp så länge.



Balen -
14 Maj

Postat av: jesus

hatar smuts.

2011-07-15 @ 11:33:16
URL: http://jesusdansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0