En fjordfest.



Det blev förfest för mig, Amanda och Julia som var i stan - så vi drack Margaritas till Ulrika kom dit för att sedan traska vidare till en annan fest med trevliga pojkar.



Vi spelade Lp:s med brist av spotify - kände mig fruktansvärt Hipster.



Och dansade en jävla massa till kvinnor som sjöng fula texter.



Margaritas med klubbor i kalasglas.



Båda flickorna var så fina så i mina klänningar.



Sanning och konsekvens har varit genomgående under Fjordveckan - riktigt fin lek det där, mogen skulle jag kalla den... men fy satan vad kul det är med nyträffade personer.

 

Efter graciös dans och några glas till kom Ulrika och peppade oss för utgån, det blev fest hos rödbyxan och sedan ut på fjorden och sedan tillbaka igen - kommer hem klockan halv 7 och är helt slut. Fy satan vad nice.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0