'Cause the love that you gave that we made wasn't able to make it enough for you to be open wide. No.




Det är några saker om dig jag inte kan sluta tänka på ibland. Som gör mig så arg och besviken.

Hur kunde du vara så kär, och sen se en annans läppar och kyssa dem - för att du kunde. Hur kunde du säga sådana ord, känna sådana känslor, krama mig eller kyssa mig så och prata om framtid utan att vara minsta kär i mig?

Känslor är aldrig densamma i ett långt förhållande, det ger jag dig, men jag vet att du ljög när du sa att du inte kände för mig längre.

Du sa det för att det var försent, och du ville tro att du valt livet du ville ha.

Så sanningsenligt, är det synd om dig. Jag blev istället befriad från ett liv jag borde valt bort när jag insåg att det inte kunde förändras till något perfekt - hur mycket jag än försökte.

Förlåt att jag är så ärlig, du kanske tror att jag ljuger för att få dig må sämre. Men du får gärna tro det, samtidigt som jag tror att du känner dig ensam just nu.

Nu fick jag sagt det också.

Postat av: Stina

Vill tipsa Dig om min blogg! Handlar om foto, mode, inredning, design och framför allt min kamp mot vikten! Har hittills gått ner närmare 12 kg helt på egen hand! Och mer ska det bli! Här hittar du även min serie "A Sims life!".. Sims-nörd som jag är :P Följ mig gärna via bloglovin för att inte missa nån uppdatering i mitt fullspäckade liv! <3 xoxo // Stina

2011-07-19 @ 00:38:52
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Asså asså, jag måste också berätta om min sjukt ointressanta blogg som handlar om trasiga bestick och min tuffa kamp mot höjdskräck och jag tänkte att om jag bara går in och kommenterar på ett fint och seriöst inlägg utan att bry mig ett jävla dugg om vad som står och visar noll respekt mot blogginnehavaren så kanske jag får mer än en halv läsare om dagen!!! Pussheeej

--



Vilka retards det finns. Kom ihåg att ditt erbjudande gäller åt andra hållet också. Behöver du få ut lite rage eller vad som helst så ring bara.

2011-07-19 @ 16:49:15
URL: http://etherealme.devote.se
Postat av: HyvelTjuven

^ Bästa kommentaren jag läst. Någonsin.

2011-07-19 @ 23:26:26
URL: http://hyveltjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0