Amanda var ju faktish hemma - del1.



Självklart var det kalas när Amanda var hemma, om jag inte minns fel så var det 4 fester på en vecka. Den första blev dokumenterat med min kamera innan objektivet tog livet av sig senare under kvällen.



Det var sällskapsspel som gällde. Fast på vårt sätt - med vodka.



SHOT. Lägg märke till Ankis fokus.



Jag hittade de här två bilderna efter varandra på kameran - VAD VAR VÅR DISPYT ANNIKA?



Ett annat spel åkte fram några shotar senare. Det slutade i bondage och att moona.



Check out Ankis drunkface - och inte minst den obekväma stämningen som skett efter snusklekar.



Vin skall drickas ur teservis har jag hört när vodkan inte räcker till.



KALAS.



Amanda gullig. Jag smygsuper. Niklas ser ut att ha plötslig ångest på grund av kameran.



Och Frida myste.. med lite tampong i näsan. Amanda var rädd (trots att hon försökte dölja det så syntes det).



Jag valde att ha med denna - för det är en fantastisk gruppbild. Tack. Tack fotografen Anki. Den är fantastisk.

 

DAGS ATT DRA SIG UTÅT TYCKTE VI.

 

 

Fortsättning följer... om några timmar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0