MINSANN.

JAG HAR VARIT SJUK SÅ SLUTA GNÄLL. Och innan det var jag bakfull. Och innan det var jag på fest... så ja.

Jag har roat mig med att nyttja lite julklappar, det vill säga att lyssna på bästeskiva och se på fyra Harry Potter filmer i sträck... vi har ett band nu.

Jag har också roat mig med att vara förbannad över faktumet ATT VARA sjuk och inte kunna vara med Familjen som är hemma.

Också roats av sms som fått det att kittla i maggropen (det är ett JÄTTE VÄLKÄNT uttryck) och sms som får mig att undra vad motparten har svårt att förstå.

Jag har också sist men inte minst taggat. TAGGAT SÖNDER för imorgon, i övermorgon, i över övermorgon - och alla andra dagar det är fest nu. Jag siktar mot att bli sjuk igen. Party til' you drop... eller? joooo.

OCH ja. Jag ska ge er bilder från bäste bäste bäst kvällen jag hade någon slags "födelsedagsparty" (igen) som istället får kalla awesome party - där jag fyllde lägenheten med folk till grannarna klaga, och då siktade vi på att bli utslängda från krogen... men det vet ni ju lite om redan.



IMORGON SÅ BÖRJAS DET MINSANN.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0