Hääj bloggläsare!


I dag e en bra dag , fast det tycker inte min granne han lacka fett på att det skall vara festligheter i lägenheten. Men men vad ska man jö han kommer nog å helsa på en omgång under fest. Kajolina e på brea humör å så för det e bra. karros strumpbyxoe gick sönde(LIVE BLOGGNING) blood hound gang var i högtalarna innan jag fick tyst på dom. jesus kör med klänning dagen till ära en med sjtjämor på detta kommer snart komma upp på dennes blogg. Jesus tvekar i användandet av klänning. Jesus oroar sig om hon e så kul som alla tror men det e lugnt. Jesus letar ben krem. Karro sminkar sig hon kör med svart vit. Jag bloggar. Det luktar bränt på toan . Jesus tattar chips. NU sjunger dom om mig. Jesus strumpbyxor håller . De sjunger lilla söta katt jag lackar sönder snart nu kör de stämmor jag ber dom håla käft. Nu sminkar sig båda . Karro lolar ipå toan och siterar m ig. De pratar om den gamla manen som nog komer och myser med oss detta ses fram mot . Jesus lirrar gittaren som ingen annan hon dedikerar låten till mig. det e vackert. karr o e transa tydligen. ajsing bajsing lilla katt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0